העגלה שלי

אין מוצרים בסל הקניות.

מדוע פירות נחשבים לבריאים כל כך?

פירות הקיץ באופן ספציפי עשירים גם בפיטוכימיקלים המשמשים כנוגדי חמצון עוצמתיים, הנלחמים במחלות רבות ומגבירים את חסינותנו לדלקות, כפי שהם מגנים על הפירות עצמם מזיהומים סביבתיים שונים. הפיטוכימיקלים הם גם מה שגורם לפירות העסיסיים להיות בעלי צבעים כה עזים, כאשר כל צבע מעיד על תכונות שונות ולכן חשוב הגיוון באכילת פירות.

לא לצאת מפרופורציות

אף על פי שיתרונותיהם של הפירות ניכרים בתור מאכל המגיע מן הטבע שמכיל כל כך הרבה מאפיינים חיוביים עבור בני אדם, ישנם גם דברים שצריך להיזהר מהם שבגללם גם לא צריך להפריז בצריכה של פירות. הפירות מכילים כמות גדולה של סוכר ולכן צריך לתת לגוף את הזמן לספוג את הסוכר ולא ליצור עודף של סוכר במחזור הדם, כפי שאכילת לחם מלא גם כן מייצרת ספיגה הדרגתית של סוכר בגוף.

הכמות המומלצת לצריכה יומית היא 4 עד 5 פירות, שמומלץ לאכול לצד אגוזים או שקדים לא קלופים. עבור אנשים הסובלים מסכרת, שומנים בדם או מקרים שונים של השמנה, כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל ולקבוע ביחד את הכמות היומית המומלצת. כפי שצריכת לחם מלא היא טובה ובריאה כל עוד היא אינה נעשית באופן מופרז, כך עדיף להימנע גם מצריכה מוגברת של פירות, על מנת לא לייצר מצב שבמקום לתרום לגופנו את התרומה האדירה שלהם, הם ייצרו מצבים מסובכים שנצטרך לטפל בהם.

צריכה נכונה של פירות

פירות מושלמים לאכילה בין הארוחות, כאשר מרגישים רעב קטן אבל מוקדם או מאוחר מדי לאכול עוד ארוחה. זמן העיכול של פירות מהיר מאוד בהשוואה לשאר סוגי המזון, לכן מומלץ להשאיר אותם לחלל הזמן שבין הארוחות, על מנת לא לגרום לתסיסה של הפרי בקיבה שתביא עמה נפיחויות וגזים. לשם המחשה, פחמימות מורכבות כגון אורז מלא, שיבולת שועל או כוסמת, או פחמימות פשוטות כמו לחם מלא, מתעכלות בגופנו במשך כ- 90 דקות, בשר מתעכל במשך מספר שעות וצורך הרבה משאבים, אך פירות מתעכלים במשך 30 דקות בלבד.

ישנן המון דרכים לצרוך פירות כיום, במקרה שאולי לא כולם מתחברים לכל המרקמים השונים. אפשר להכין סלט פירות עשיר שיכול לשמש גם כקינוח טבעי אם ממתינים מעט זמן לאחר הארוחה. אחד הטרנדים החזקים היום הוא גם הכנה של סוגים שונים של שייקים. כל הקונספט של שייקים כבר מזמן לא שייך רק לחדרי כושר או דוכנים בקניון, כל אחד יכול לרכוש לבית מכונה שמייצרת שייקים, כל מה שנדרש מכם הוא לבחור את הטעמים שתרצו לערבב ביחד. תמיד זכרו לתת לגוף זמן לעכל ארוחות גדולות, עם מרכיבים כמו בשר, לחם מלא או תוספות ממשפחת הפחמימות, כאשר את הפירות תוכלו לצרוך לאחר הארוחה.

סלסלת פירות משפחתית

450

כמות

+ -
סלסלת פירות ליולדת

250320

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות מרגשת

270330

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות פנטזיה

330 299

נקה

כמות

+ -
סושי פירות טבעוני

200350

נקה

כמות

+ -
סושי פירות 70 יח

350

נקה

כמות

+ -
סושי פירות 42 יח

250

כמות

+ -
סושי פירות 24 יח

170

כמות

+ -
מגש פירות פונדו

280

נקה

כמות

+ -
מגש פירות עגול- 5 גדלים

190430

נקה

כמות

+ -
מגש פירות סוכות XXL

600

כמות

+ -
מגש פירות לב – 2 גדלים

270330

נקה

כמות

+ -

חדש

אהבה אקסטרה
אהבה אקסטרה

350390

נקה

כמות

+ -
מגש פירות אבטיח/מלון/אננס

200450

נקה

כמות

+ -
מגש פירות אובלי

330

כמות

+ -
מגש פירות בשילוב סושי

250370

נקה

כמות

+ -
מגש פירות זכוכית

189339

נקה

כמות

+ -
מגש פירות זכוכית טרופי

239

נקה

כמות

+ -
מגש פירות זכוכית עסקי

390

כמות

+ -
מגש פירות יבשים

190350

נקה

כמות

+ -
מגש פירות סוכות M

320

כמות

+ -
מגש פירות עגול L

360

כמות

+ -
מגש פירות עגול M

300

כמות

+ -
מגש פירות עגול S

220

כמות

+ -
מגש פירות עגול XL

450

כמות

+ -
מגש פירות עגול XXL

590

כמות

+ -
מהפנטת אקסטרה סושי

510 449

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות אהבה

240310

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות אהבה ענקית

470570

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות אקזוטית

210235

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות אקזוטית+סושי

230255

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות חגיגית

235

כמות

+ -
סלסלת פירות חוויתית

370410

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות מהפנטת

320380

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות משפחתית מהלב

4901,050

נקה

כמות

+ -
סלסלת פירות קסומה XL

740990

נקה

כמות

+ -
x