נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • נוסף לסל קניות:

המוצר התווסף בהצלחה

פירות היום

פירות היום

אננס, תאנים, מנגו, רימון, קוקוס
אבטיח, מלון, אפרסמון, תמרים
ענבים שחורים, קרמבולה, פטאיה, קובו,
קיווי, שזיפים, הדרים

כשרות

00:00:00

לקבלת הזמנות להיום

7% הנחה למזמינים באתר

מדוע פירות נחשבים למזון בריא כ"כ?

פירות הקיץ באופן ספציפי עשירים גם בפיטוכימיקלים המשמשים כנוגדי חמצון עוצמתיים, הנלחמים במחלות רבות ומגבירים את חסינותנו לדלקות, כפי שהם מגנים על הפירות עצמם מזיהומים סביבתיים שונים. הפיטוכימיקלים הם גם מה שגורם לפירות העסיסיים להיות בעלי צבעים כה עזים, כאשר כל צבע מעיד על תכונות שונות ולכן חשוב הגיוון באכילת פירות.

לא לצאת מפרופורציות

אף על פי שיתרונותיהם של הפירות ניכרים בתור מאכל המגיע מן הטבע שמכיל כל כך הרבה מאפיינים חיוביים עבור בני אדם, ישנם גם דברים שצריך להיזהר מהם שבגללם גם לא צריך להפריז בצריכה של פירות. הפירות מכילים כמות גדולה של סוכר ולכן צריך לתת לגוף את הזמן לספוג את הסוכר ולא ליצור עודף של סוכר במחזור הדם, כפי שאכילת לחם מלא גם כן מייצרת ספיגה הדרגתית של סוכר בגוף.

הכמות המומלצת לצריכה יומית היא 4 עד 5 פירות, שמומלץ לאכול לצד אגוזים או שקדים לא קלופים. עבור אנשים הסובלים מסכרת, שומנים בדם או מקרים שונים של השמנה, כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל ולקבוע ביחד את הכמות היומית המומלצת. כפי שצריכת לחם מלא היא טובה ובריאה כל עוד היא אינה נעשית באופן מופרז, כך עדיף להימנע גם מצריכה מוגברת של פירות, על מנת לא לייצר מצב שבמקום לתרום לגופנו את התרומה האדירה שלהם, הם ייצרו מצבים מסובכים שנצטרך לטפל בהם.

צריכה נכונה של פירות

פירות מושלמים לאכילה בין הארוחות, כאשר מרגישים רעב קטן אבל מוקדם או מאוחר מדי לאכול עוד ארוחה. זמן העיכול של פירות מהיר מאוד בהשוואה לשאר סוגי המזון, לכן מומלץ להשאיר אותם לחלל הזמן שבין הארוחות, על מנת לא לגרום לתסיסה של הפרי בקיבה שתביא עמה נפיחויות וגזים. לשם המחשה, פחמימות מורכבות כגון אורז מלא, שיבולת שועל או כוסמת, או פחמימות פשוטות כמו לחם מלא, מתעכלות בגופנו במשך כ- 90 דקות, בשר מתעכל במשך מספר שעות וצורך הרבה משאבים, אך פירות מתעכלים במשך 30 דקות בלבד.

ישנן המון דרכים לצרוך פירות כיום, במקרה שאולי לא כולם מתחברים לכל המרקמים השונים. אפשר להכין סלט פירות עשיר שיכול לשמש גם כקינוח טבעי אם ממתינים מעט זמן לאחר הארוחה. אחד הטרנדים החזקים היום הוא גם הכנה של סוגים שונים של שייקים. כל הקונספט של שייקים כבר מזמן לא שייך רק לחדרי כושר או דוכנים בקניון, כל אחד יכול לרכוש לבית מכונה שמייצרת שייקים, כל מה שנדרש מכם הוא לבחור את הטעמים שתרצו לערבב ביחד. תמיד זכרו לתת לגוף זמן לעכל ארוחות גדולות, עם מרכיבים כמו בשר, לחם מלא או תוספות ממשפחת הפחמימות, כאשר את הפירות תוכלו לצרוך לאחר הארוחה.