fbpx

העגלה שלי

אין מוצרים בסל הקניות.

פירות, זרי פרחים ומה שביניהם.

משלוח זרי פרחים

אחת המתנות היעילות ביותר ובעלות היסטוריה עתיקת ימים הינה הענקת זר פרחים. בתיאוריה, יצירת זר פרחים מרהיב נשמעת כמו פעולה פשוטה וקלה. עלינו לבחור מספר פרחים, להניח אותם בתוך אגרטל ולקוות לטוב ביותר. בפועל, ישנו צד אומנותי עמוק ובעל חשיבות רבה שדורש יותר מאסתטיקה ופרטים לוגיסטיים.

מה חשוב לדעת

כאמור, במידה והחלטתם ליצור זר עבור אדם שקרוב אליכם, עליכם לקחת בחשבון מספר קריטריונים שיקלו על העבודה שלכם ויציגו אותו באלגנטיות רבה. תחילה שאלו את עצמכם אילו מהי הפריחה המדוברת לעונה הנוכחית, לאחר מכן חשבו איך ניתן לשמר את הזר לאורך זמן רב יותר ולבסוף כיצד משלבים סוגים שונים של פרחים שיצרו הרמוניה ביניהם.

בנוסף, הפרחים יכולים לסמל מאורעות שונים כגון חתונה, הלוויה או סתם ערב יום שישי אז חשוב להתכוונן היטב ולהתאים את הצבעים וסוגי הפרחים. לדוגמא, חתונה תדרוש סידורי פרחים בצבעים שמחים אך בהירים ואילו זרים שניתנים ביום שישי יהוו בדרך כלל מספר מצומצם של פריטים ובצבעים שונים.

לאחר שלקחתם בחשבון את כל הגורמים הללו, אתם מוכנים לצאת לדרככם לחנות הפרחים הקרובה או לשטח פתוח בעל פריחה מופלאה ולשזור יחד את הקומבינציה המושלמת.

שילובי פירות ושוקולד עם פרחים

בכדי למקסם את המתנה שאתם מעניקים לאהובכם, נסו לשלב את זר הפרחים עם שוקולד טעים או פירות אקזוטיים. כמובן שעליכם להתייחס לצד האסתטי, כלומר פרחים בצבעים מסוימים לא ילכו בהכרח יד ביד עם פירות בצבעים מנוגדים להם לחלוטין. בנוסף, כאשר מדובר על עונת החורף רצוי להוסיף פירות מתוקים ובעלי טעם עוצמתי יותר מאשר בקיץ שבו אנו נעדיף לצרף פירות בעלי אחוז נוזל גבוה ומעט חמצמצות.

תוספת שכזאת אכן תגרום למתנה שלכם להיות מגוונת ובעלת מספר רבדים. מעבר לכך, תוכלו לחלוק יחד פירות או שוקולדים לצד מראה מלבב של פרחי העונה העדכניים.

פעילות משותפת לשיפור מערכת היחסים

כפי שצוין קודם לכן, ישנן שתי דרכים לאיסוף פרחים. האחת, ללכת לחנות הפרחים הקרובה ולרכוש בכספכם זר שעלול לעלות הרבה כסף. דרך נוספת היא למצוא שטח פריחה שאינו מוגן כפרחי בר ולבצע בו סיור עם בת זוגתכם.

טיול שכזה יגרום לכם לבלות זמן יחדיו באיסוף פרחים ויצירת זר מקסים שבו תוכלו ליהנות מהטבע ובמקביל מהחברה המשותפת.

לסיכום, פרחים מוסיפים רבות לחיינו. החל מוויזואליות נעימה לעין ועד כדי ריחות מתוקים ומופלאים שניתזים באוויר כאשר נכנסים לפתח הבית. ישנה קורלציה ישירה לגבי הריחות הנעימים והמראה היפה אל עבר ההשפעה הפסיכולוגית שמשחררת חיוכים ומבטים אופטימיים לכל עבר.

x